چهارمین دوره جام رمضان روستای بونجی

طوفان عنوان قهرمانی را کسب کرد 



طوفان بونجی قهرمان چهارمین دوره جام رمضان روستای بونجی جاسک شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستای بونجی از توابع بخش مرکزی جاسک باقهرمانی تیم طوفان به پایان رسید.
فینال جام رمضان این روستا با حضور پرشور هواداران‌ برگزار شد. در این بازی دو تیم طوفان  و بنیاد با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم « طوفان بونجی »  شش بر یک « بنیاد بونجی  » را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سربرد.
در پایان این رقابت ها جلال پیشکی‌، عبدالله طاهری از بازیکنان تیم قهرمان به ترتیب به عنوان فنی ترین بازیکن و بهترین دروازه بان جام شناخته شدند.
یوسف ثبات و سراج باد نوروز به صورت مشترک با زدن ۱۰ گل‌، آقای گل مسابقات انتخاب شدند.
قضاوت این رقابت ها بر عهده ایوب فرامرزی‌، مهرداد بابیزان‌، عبدالرحمن میری‌، عابد جلالی‌، جلال علایی مطلق‌، ابراهیم رشیدی و پیاپ بود .‌ برگزار کنندگان این جام احمد فولادی‌، عادل و عبدالله تاب بودند.
مسابقات فوتسال جام رمضان روستای بونجی با حضور ۹ تیم برگزار شد که گروه اول تیم های طوفان بونجی‌، گزی‌، سیکویی‌ و گوجگ و در گروه دوم هم تیم های خرگوشی‌، اغوشک‌، سرزه‌، کوه مبارک‌ و بنیاد بونجی باهم به رقابت پرداختند. چهار تیم شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به عنوان مهمان از شهرستان سیریک حضور داشتند.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور  علی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک‌، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان‌، محمد بهروجه عضوء شورای بخش مرکزی جاسک‌، خدابخش لشکری عضوء شورای روستای بونجی و عبدالرحمن لشکری زاده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک و هوادران فوتسال به صورت ویژه برگزار و به تیمهای قهرمان مدال و جام قهرمانی داده شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها